W obliczu coraz większej konkurencji w branży nieruchomości, pośrednicy cały czas muszą poszukiwać nowych pomysłów na wyróżnienie się spośród swoich koleżanek i kolegów. Współczesny rynek oczekuje dużo więcej niż jedynie sprzedażowych umiejętności. Bardzo ważne na przykład się staje budowanie mocnej marki osobistej przez akcentowanie obecności w społecznościowych mediach i tworzenie ciekawych treści dla przyszłych klientów. Regularne publikowanie analiz rynku, porad czy ciekawostek z branży może pomóc wykreować wizerunek eksperta i przyciągnie nowych klientów.
Równie ważne będzie ciągłe podnoszenie umiejętności i pozyskiwanie specjalistycznej wiedzy z różnych obszarów wiążących się z branżą nieruchomości. Dobra znajomość finansów, prawa, architektury czy trendów w budownictwie sprawia, że polecany agent nieruchomości służyć może klientom kompleksowym doradztwem. To przekłada się na więcej zaufania i lepszy wynik sprzedażowy. Dobrzy agenci coraz częściej stawiają również na współpracę z resztą specjalistów, tworząc sieci partnerskie z rzeczoznawcami, architektami czy projektantami wnętrz.
Zaoferować dzięki temu mogą swoim klientom pełną obsługę, oszczędzając ich czas i eliminując nerwy związane z szukaniem samodzielnie usług dodatkowych. Dużym zainteresowaniem cieszą się na przykład programy partnerskie, które obejmują współpracę z projektantami ogrodów. Agenci mogą oferować swoim klientom już przygotowane projekty, a w zamian budują wizerunek profesjonalistów oraz zyskują dodatkowy dochód.
+Tekst Sponsorowany+